Nye lakker

I dag var vi lige en tur i Bilka og sørme om de ikke havde tilbud på et mærke der hedder HOT makeup, så jeg var da liiige nødt til at købe en enkelt. I flasken er det en super flot farve, så jeg er meget spændt på at prøve den på 🙂

HOT makeup – Blue Moon

Og så havde de et sæt på tilbud med 8 små lakker og en negletørrer til den nette sum af 75 kr, så det var jeg også lige nødt til at købe.

Lakkerne er fra øverst venstre:

Markwins International – NBLA11069

Markwins International – NBMA 10013

Markwins International – NBPA 11047

Markwins International – NBLA 11076

Markwins International – NCIA 71001

Markwins International – NCRA 11001

Markwins International – NCOA 60001

Markwins International – NCSA 21001

 

 

2 thoughts on “Nye lakker

  1. Altså jeg har afprøvet den lidt her til aften, og jeg vil sige at den er god nok til lige at overflade tørre til at starte med, men sådan rigtig effektiv er den nu ikke. Men jeg vil også gerne indrømme at det nok mest var for at få lakkerne jeg købte sættet, for til 75 kr. er det jo nok begrænset hvad man kan forvente af sådan en 🙂

Skriv et svar

